p1 Dolce Riviera

24.09 - 01.10.2023

Cześć,
Wróciliśmy właśnie z magicznej
P1 Dolce Riviera’23, gdzie w tej niezwykłej przygodzie wzięło udział 25 uroczych par i super-samochody!

To był tydzień pełen słońca, plaż i niezapomnianych widoków na włoskiej Riwierze i Lazurowym Wybrzeżu. Nasza grupa spotkała się w Bergamo, a stamtąd wyruszyliśmy w niezwykłą podróż.

Pierwszy przystanek to San Remo, słynne z festiwalu włoskiej muzyki. Hotel - Royal - był naszym domem na dwa dni. Pierwszy wieczór zakończyła "Noc Italo Disco", gdzie wszyscy mogliśmy tańczyć do znanych włoskich przebojów.

Kolejnego dnia czekało nas Monaco, to małe księstwo zawsze zachwyca swoim luksusem i zapachem morza. Po drodze odwiedziliśmy urokliwe miasteczko Menton na granicy Włoch i Francji.

Następnie udaliśmy się do Cannes, gdzie spędziliśmy dwie niesamowite noce, zatrzymując się na chwilę w pięknej Nicei.

Nasz kolejny przystanek to malutkie Arenzano w pobliżu Genui, a potem niespodziewane, ale zachwycające Portofino

Powrót do Bergamo umożliwił nam odwiedzenie designerskiego outletu w Serravalle, który był rajem dla wielu z nas.

Podsumowując, to były wspaniałe dni pełne słońca, pięknych widoków i niezapomnianych chwil. Poznaliśmy nowych przyjaciół, zwiedziliśmy cudowne miejsca i spędziliśmy czas w towarzystwie przesympatycznych ludzi. To było prawdziwe zanurzenie w piękno lazurowego wybrzeża.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w tej niezwykłej podróży.
Za rok wracamy na Riwierę!